Napi Music

Blogomban napjaink legjobb, legújabb, valamint leginkább slágergyanús zenéit gyűjtöm össze. Megpróbálom megmutatni mindazt, ami még nem futott be nálunk, de sikeres lehet. Valamint egy-két zenei tehetségkutató és amatőr tehetség is előkerül majd! Ha bármiféle kérdésed, kérésed, óhajod, sóhajod lenne, a következő mail címre várom őket: engyelgabor@gmail.com

Facebook

Kövess minket Facebookon!

X Factor '12

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Facebook történések

Alexa Goddard - Turn My Swag On

2010.12.10. 23:34 engyus

Néha érdekes dolgokkal találkozik az ember a toplistákon. A minap éppen a You Tube-ot böngésztem, amikor felfigyeltem egy Alexa Goddard nevű, 21 éves leányzóra, aki a már jól megszokott módon kedvenc dalait adta elő, majd töltötte fel az internetre. Meg is hallgattam párat, be is raktam az oldalt a kedvencek közé. Gondoltam találtam egy újabb önjelölt amatőrt.

Tévedtem! Két nappal később mikor végigfutottam az éppen aktuális brit Top 40-es listát, igen csak meglepődtem: 26. hely: Alexa Goddard – Turn My Swag On. Éppen ez a dal volt az első amit két nappal ezelőtt meghallottam tőle, most meg már toplistás?Egyből Google-re fel! Szóval Alexa Goddard tényleg egy amatőr énekes, aki hamarosan befuthat. Viszont az is igaz, hogy évekig turnézott együtt a közismert Trans-Siberian Orchestra nevű formációval. Alexa a szimfonikus zenét a rock-kel keverő együttes vokalistájaként működött közre.

Most azonban saját karrierjén kezdett el dolgozni és készíti első albumát. Első kislemeze mint látjuk, már megjelent, igaz még csak digitálisan letölthető formátumban. Az eredetileg Soulja Boy és Keri Hilson dalaként bemutatott Turn My Swag On című dalt dolgozta fel, az X Factoros Cher Lloyd stílusában. Magyarul egyéni dolgot nem nagyon tett hozzá a kisasszony. Ráadásul nagy köszönetet mondhat a holnapi X Factor döntősének Chernek, aki a válogatón ezt a dalt énekelte el, ami azóta másodvirágzását éli.

1 komment

Címkék: zene music x factor napi music slágergyanús engyus alexa goddard alexa goddard turn my swag on turn my swag on cher lloyd cher lloyd x factor soulja boy keri hilson turn my swag on cover

A bejegyzés trackback címe:

https://napimusic.blog.hu/api/trackback/id/tr312508034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bellini · http://doily.hu 2010.12.11. 09:18:27

Velem Cher ismertette meg ezt a dalt, és nem is lesz jobb, aki előadja ezután, viszont tetszik ez a változat is, nagyon hasonlít a Cheréhez.
süti beállítások módosítása