Napi Music

Blogomban napjaink legjobb, legújabb, valamint leginkább slágergyanús zenéit gyűjtöm össze. Megpróbálom megmutatni mindazt, ami még nem futott be nálunk, de sikeres lehet. Valamint egy-két zenei tehetségkutató és amatőr tehetség is előkerül majd! Ha bármiféle kérdésed, kérésed, óhajod, sóhajod lenne, a következő mail címre várom őket: engyelgabor@gmail.com

Facebook

Kövess minket Facebookon!

X Factor '12

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Facebook történések

Lady Gaga - Yoü And I

2011.08.18. 09:57 engyus

Csak én érzem úgy, hogy Lady Gaga kissé veszített őrületes hírnevéből? Talán már nem hat ránk az újdonság erejével bonyolult személyisége és botrányos húzásainak sem tulajdonítanak már akkora jelentőséget. Én úgy érzem az elmúlt két esztendőben túl sokat préselt ki magából napjaink egyik legismertebb zenei személyisége, túl sok dolgot próbált megmutatni. De aztán lehet tévedek és maradt még bőven elsüthető puskapor… Mindenesetre legújabb dalának zenei videójának megjelenését már nem előzte meg akkora hírverés és őrület mint korábban.

A Yoü And I című dal Gaga, Born This Way című albumának negyedik kislemezeként érkezik majd augusztus 23-án. A dal stílusa és hangulata eltér az utóbbi időben megszokottaktól. Az énekesnő ezúttal egy rock és country dallamokra épülő, közepes tempójú balladával jelentkezik. A dalt maga Lady Gaga írta, a gitárszólamok pedig a Queen gitárosához, Brian May nevéhez fűződnek. Az említett rock és country dallamokon kívül, a Queen legendás, We Will Rock You c. slágerének ütemei is felcsendülnek az újdonságban.

A dal szerintem remek, a tegnap bemutatott zenei videó pedig egyszerűen borzalmas! Egyáltalán miről szól? Gaga szerint, a dalt egy korábbi barátjához, Lüc Carlhoz fűződő kapcsolata inspirálta. A klip számomra zavaros, érthetetlen, néha ismételten megbotránkoztató, bár nem annyira, mint elődei. De egyes esetekben a Nebraskában forgatott videoklip egészen remek operatőri munkával készülhetett el. Laday Gagát férfiként is felfedezhetjük benn, valamint egyéb szerepkörben is, aminek én még mindig nem látom értelmét…

2 komment

Címkék: zene music lady gaga you and i napi music slágergyanús engyus videoklip official music video lady gaga you and i klippremier dal single born this way

A bejegyzés trackback címe:

https://napimusic.blog.hu/api/trackback/id/tr523162178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

little_rich_girl 2011.08.19. 00:40:36

Nekem a klip nagyon tetszik. :) A zenét még többször meg kell hallgatnom, hogy megszeressem.

BBCica 2011.08.23. 17:58:02

Szerintem a klipp nagyon jó lett bár nekem mindegyik klippje nagyon tetszik kivéve a Born This Way. :) Szerintem meg nem vesztett a hírnevéböl, ezt szimplán csak úgy hívják: hullámvölgy. Mindenkinek van és ez elkerülhetetlen. Szerintem Gaga nagyon jó zenész és ehez nem kell mindig a csúcson lennie. Az emberek úgyis a zenéjére fognak emlékezni nem a botrányaira. Bár szerintem Gaga botrányai elfogadhatóak ahoz képest hogy sok celebnek házi szexvideói kerülnek nyilvánosságra, vagy éppen azzal tünnek ki hogy mennyi pénzt költöttek nem tudom mire. Nála ilyesmiröl nincs szó. Szeretem Gagát :D
süti beállítások módosítása