Napi Music

Blogomban napjaink legjobb, legújabb, valamint leginkább slágergyanús zenéit gyűjtöm össze. Megpróbálom megmutatni mindazt, ami még nem futott be nálunk, de sikeres lehet. Valamint egy-két zenei tehetségkutató és amatőr tehetség is előkerül majd! Ha bármiféle kérdésed, kérésed, óhajod, sóhajod lenne, a következő mail címre várom őket: engyelgabor@gmail.com

Facebook

Kövess minket Facebookon!

X Factor '12

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Facebook történések

Evanescence - What You Want

2011.09.13. 20:56 engyus

Talán mindenkinek volt már sötét korszaka a zenehallgatás terén. Legalábbis szerintem. Ha nem volt, akkor majd lesz! Én is így voltam ezzel a gimnázium éveim hajnalán, amikor az ember még keresi önmagát. Mindenféle zenét meghallgattam, mígnem egyszer csak azon kaptam magam, hogy a tőlem oly távol álló metál banda, az Evanescence rock dallamaira ütöm a klaviatúrát. Sosem bírtam igazán a keményebb rockzenét, viszont Amy Lee személye valahogy meggyőzött arról, hogy ez a fajta stílus is lehet jó. Két remek albumot hallgattam rongyossá akkoriban, és úgy néz ki, hamarosan újra megtehetem ezt!

Az Evanescence 1995-ben alakult meg a tengerentúli Arkansasban. 2003-ban megjelent Fallen című debütáló albumuk elképesztően népszerűvé vált. A nagylemez több mint 17 millió példányszámban került eladásra, ami megsüvegelendő teljesítmény. Három évvel később elkészült a banda második stúdióalbuma is, The Open Door címen. Ekkor már mérsékeltebb volt a siker, de ezek a dalok is hamar közkedveltté váltak. Azóta az együttes nehéz időszakon van túl. Az alapító tagokból nem sok maradt a bandában és még a feloszlás híre is felreppent. Amy Lee azonban újjászervezte az együttest és hamarosan új albummal rukkolnak elő.

Október 11-én kerül kiadásra a stílusosan Evanescence címre keresztelt nagylemez. Augusztus 9-én pedig már meg is érkezett az album előfutáraként megjelenő kislemez, a What You Want című felvétel. Az újdonság azt hiszem hozza a rég megszokott hatást, újra zúzás van! Amy Lee hangja pedig még mindig remek. A mai napon a hivatalos zenei videó is közkinccsé vált, amit nálunk még hivatalosan nem tekinthetünk meg. Azért találtam egy nézhető verziót, amit bármikor törölhetnek! Nézzétek el ezt nekem!

Szólj hozzá!

Címkék: zene music evanescence napi music slágergyanús engyus evanescence what you want evanescence what you want official music video evanescence what you want klippremier evanescence what you want videoklip what you want evanescence what you want új dal

A bejegyzés trackback címe:

https://napimusic.blog.hu/api/trackback/id/tr123225291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása